Kombinace B2C a B2B pro MP EU
- Prodáváte pod vlastní prodejní registrací.
- Na začátku investujete do vlastní dodavatelské infrastruktury, kterou vám v rámci aliance připravíme na míru.
- Prodáváte z jedné skladové zásoby jedním obchodním, datovým a logistickým tokem na všechny připojené marketplaces, které si vyberete.
- Alianční řešení je „ready-to-grow“, takže do něj snadno přidáváte další marketplace platformy.
- Neplatíte žádnou přeprodejní marži specializovanému resellerovi jako v případě kompletního outsourcingu.
- Máte pod kontrolou veškerá data, analytiku a document-flow
- Ze skladové zásoby, kterou si vytvoříte ve společnosti Mailstep, můžete vykrývat objednávky i ze svých zahraničních e-shopů nebo od B2B zákazníků v EU.
- Pomocí našeho know-how můžete získávat i nové B2B obchodní příležitosti v EU.
Která informace je pro zákazníka nejdůležitější
Kompletní outsorcing MP EU
- Neprodáváte pod vlastní prodejní registrací.
- Nemusíte investovat žádné prostředky do infrastruktury na začátku (školení a mzdy personálu, vlastní skladové a datové řešení, účetnictví po EU apod.). Náklady na marketingovou prezentaci (týká se pouze výrobců a exkluzívních distributorů) zůstávají.
- Neřešíte rizika spojená s vlastní prodejní registrací, například blokace účtu, penalizace z nedodání zboží nebo chyb v datech apod.
- Prodáváte z jedné skladové zásoby, jedním obchodním, datovým a logistickým tokem na všechny připojené marketplace (Amazon, Zalando, Kaufland, Allegro/Mall atd.).
- Platíte distributorovi marži, která není nevýznamná, takže toto řešení je vhodné pro vysokomaržové sortimenty (fashion, sport, hračky, kidwear, beauty, klenoty).
- Při kompletním outsourcingu nezískáváte žádné know-how ani znalosti v budoucnu použitelné k vybudování vlastního řešení pro EU marketplaces.
- Ze skladové zásoby u distributora můžete vykrývat nejen objednávky z marketplaces, ale jakékoliv další vaše zakázky po EU např. z vašich zahraničních e-shopů.