Případová studie pro řešení kompletního outsourcingu

Jeden z největších výrobců kuchyňského vybavení v EU, italská společnost Bormioli, si vybrala naše řešení kompletního outsourcingu pro Německo a Benelux. Společnost Salexpander pro ně připravila a zrealizovala následující řešení:

  • Kompletní zpracování obchodního případu (vstupní analýza, případová studie, obchodní plán, mapa prodejců a buy box analýza).
  • Tvorbu a správu jejich značky a produktů na domluvených marketplaces, včetně návrhu, provedení, vyhodnocení a optimalizace průběžných marketingových kampaní.
  • Napojení na exkluzívního distributora, který od nich zboží nakupuje a dále prodává na své riziko a náklady za domluvenou marži, a poskytuje společnosti Bormioli veškerá statistická a prodejní data.

Řešení kompletního outsourcingu poskytuje pokrytí celého procesu obchodu jednou integrovanou infrastrukturou bez jakýchkoli skrytých nákladů, rizik a investic z jedné skladové zásoby na jednom místě v ČR.

Případová studie pro vlastní B2C řešení

Jedna z nejtradičnějších a nejdynamičtějších společností v ČR, Remoska, si vybrala naše alianční řešení pro vlastní přímou expanzi do MP EU. Cílem projektu je přímá cesta ke koncovým zákazníkům bez prostředníků a distributorů.

  • Společnost Salexpander zajišťuje tvorbu a správu jejich značky a produktů na domluvených marketplaces, včetně návrhu, provedení, vyhodnocení a optimalizace průběžných marketingových kampaní.
  • Společnost Mailstep vytvořila řešení kompletního fulfilmentu a logistiky pro vybrané marketplaces a trhy v EU.
  • Společnost Baselinker zajišťuje kompletní datové napojení na všechny vybrané marketplace dle release plánu.
  • Společnost TPA je připravena poradit s veškerými daňovými otázkami (zúčtování VAT v různých státech, One Stop Shop).

Vzniklo maximálně efektivní řešení, které má pro společnost Remoska tyto zásadní benefity:

  • Neplatí žádné přeprodejní provize resellerům či distributorům.
  • Na rozdíl od kompletního outsourcingu si celý proces sama řídí.
  • Řešení je „ready-to-grow“, tedy připraveno pro připojení dalších marketplaces (například Allegro, eMag, Bol).

Případová studie pro kombinaci řešení B2C a B2B MP EU

Společnost Future Medicine je producentem unikátních kosmetických přípravků na bázi krevní plazmy. Její poptávka je vytvořit nový prodejní kanál do EU a zároveň získávat B2B velkoobchodní partnery s vlastními e-shopy, prodejnami a dalšími obchodními aktivitami.

  • Společnost Salexpander zajistila tvorbu a management prezentace Future Medicine na Amazonu.
  • Na tržištích zároveň probíhá akvizice kvalitních a ověřených prodejců s podobným sortimentem, kteří mají zájem rozšířit své stávající obchodní aktivity o prodej zboží Future Medicine.
  • Tito prodejci zvyšují obraty společnosti Future Medicine, ale Future Medicine současně zůstává v kontaktu s koncovými zákazníky pro komunikaci a rozvoj povědomí o značce.